Žaidimų paroda E3 2017 – kokių pramogų laukti?

Žaidimų paroda E3 2017 – kokių pramogų laukti?

Kiekvienais metais E3 parodoje akys raibsta nuo visko – nuo žmonių skaičiaus, nuo naujienų kiekio ir nuo kasmet vis išradingesnės kovos tarp konkuruojančių žaidimų kūrimo studijų. Tiek tūkstančius darbuotojų turinčios kompanijos, tiek kelių entuziastų komandos šiemet bandė stebinti, žavėti ir žadėti neįtikėtinus virtualius nuotykius.

Los Andžele vykstančioje didžiausioje pasaulyje žaidimų parodoje kasmet apsilanko per 15 tūkst. žmonių – pradedant išblyškusiais paaugliais „geimeriais“ ir baigiant prabangiais kostiumais pasipuošusiais žaidimų pramonės „rykliais“. Didžiausios žaidimų kompanijos surengė įspūdingas spaudos konferencijas, kurių metų lankytojų akis ir smegenis atakavo vienas už kitą efektingesni pramogas anonsuojantys treileriai.

Optimistai galėjo džiaugtis netikėtomis žiniomis apie visiškai dar nematytus, originalius žaidimus, kurie galbūt atneš naujus personažus ir įdomias istorijas. Tuo tarpu pesimistai galėjo burbėti dėl daugybės „melžiamų“ žaidimų serijų – kasmet kepamos vis naujos jų dalys nepasiūlo beveik nieko naujo, užtat studijoms garantuoja pastovias pajamas ir mažą riziką.

Saugi teritorija

Ištisa virtinė šiemet ir kitąmet pasirodysiančių žaidimų, kurie buvo pristatyti E3 parodoje nelaužys ledų – tai saugiai studijų suplanuoti žinomų serijų tęsiniai. Jų kūrėjai dažniausiai stengiasi netaisyti to, kas puikiai veikia ir generuoja stabilias pajamas – žaidėjai žino, kad gaus tą patį žaismą, tik įvyniotą į kitokį „popierėlį“ ir tuo yra patenkinti.

Štai pavyzdžiui, istorinių nuotykių veiksmo žaidimų serija „Assassin‘s Creed“ per dešimt savo gyvavimo metų žaidėjams leido aplankyti Viktorijos laikų Londoną, Prancūzijos revoliucijos krečiamą Paryžių, Bordžijų giminės valdomą Romą, Osmanų užkariautą Konstantinopolį bei kitas istoriškai reikšmingas vietas. Rudenį pasirodys naujausia dalis „Assassin‘s Creed Origins“, kuri nukels tris šimtus metų prieš mūsų erą į Egiptą – siužetas pasakos, iš kur kilo tarp tamplierių ir žudikų tiek šimtmečių liepsnojantis konfliktas.

O štai penktosios „Far Cry“ šaudyklės dalies teks luktelėti iki kitų metų pradžios. Laukti, atrodo, visai verta – naujoje dalyje susidursime su Montanos valstijoje įsikūrusia religine sekta, kuriai vadovaus charizmatiškas ir žiaurus pranašu apsiskelbęs maniakas. Pagrindinio herojaus užduotis panaši kaip ir kituose serijos žaidimuose – prisikasti iki šio „šventiko“ ir jį suimti arba nužudyti.

Mėgstami daugumos žaidimų kūrėjų priešai – naciai – taip pat nebus palikti ramybėje. Naujausioje legendinės šaudyklės „Wolfenstein II: The New Colossus dalyje Vokietija laimėjo II Pasaulinį karą ir okupavo JAV. Tad mums teks ir vėl įsikūnyti į kampuoto smakro savininko, sąjungininkų kario BJ Blazkowicz vaidmenį ir gausiai „pašienauti“ nacių – visos linksmybės laukia jau šį spalį.

„Sony PlayStation 4“ konsolių savininkus nudžiugins jau tiek laiko laukta visiškai nauja God of War serijos dalis. Atrodo, kad šį kartą negailestingas pusdievis Kratosas parodys švelniąją savo pusę – žaidime turėsime globoti jo sūnų. Žinoma, netrūks ir įprastos veiklos – pačiais žiauriausiais būdais žudomų dievybių bei kitų mitologinių būtybių.

Ateities žvalgai

Naujų ir visai dar nematytų žaidimų E3 parodoje taip pat netrūko – du ryškiausi ir daugiausiai vilčių teikiantys yra „A Way Out“ bei „Anthem“.

Pirmasis patiks visiems „Kalėjimo bėglių“ serialo ar kino filmo „Pabėgimo planas“ su Arnoldu Schwarzeneggeriu ir Sylvesteriu Stallone fanams. Žaidimas pasakos apie dviejų kalinių bandymą pabėgti iš griežto režimo kalėjimo. „A Way Out“ bus skirtas žaisti dviem žaidėjams – kiekvienas jų valdys vieną iš kalinių, o visos kliūtys ir galvosūkiai galės būti įveikiami tik abiem veikiant kartu.

O štai „Anthem“ žaidimą kuria legendinė „Bioware“ studija, atsakinga už ypač sėkmingas „Dragon Age“ ir „Mass Effect“ serijas. Kol kas aišku, kad pramogos veiksmas vyks fantastinėje planetoje, kurioje apstu gigantiškų monstrų, o žaidėjų valdomi personažai dėvi specialius šarvus, leidžiančius jiems skraidyti ore ir nardyti po vandeniu. „Anthem“ turėtų pasirodyti tik kitų metų rudenį ir laikome kumščius, kad „Bioware“ nesukurtų tokios vidutinybės kaip šiųmetinis „Mass Effect: Andromeda“.

Legendos sugrįžta!

Šiemet didžiausią masinį nuostabos šūksnį E3 parodoje sugeneravo pranešimai apie atkuriamus du legendinius žaidimus – „Beyond Good and Evil 2“ ir „Shadow of the Colossus“.

Nuotaikingojo nuotykių žaidimo Beyond Good and Evil“ kūrėjas Michelis Ancelis beveik devynis metus erzino ištikimuosius fanus užuominomis apie antrąją dalį. Šiemet pagaliau visi galėjo pasimėgauti šio žaidimo treileriu – panašu, kad sugrįš visi simpatiškieji herojai. Matėme pažįstamą berniokiškai žvitrią žurnalistę Jade bei ją globojantį rūpestingąjį šerną inžinierių Pey’j. Žaidime taip pat bus ir naujų personažų, pavyzdžiui, visiškai nuprotėjusi beždžionė Knox. Iš treilerio sunku spręsti, kaip iš tiesų atrodys žaidimas, tačiau viltys ir lūkesčiai muša lubas – tereikia sulaukti premjeros, apie kurios datą M. Ancelis nutylėjo.

Shadow of the Colossus – tai emocijomis turtingas nuotykių žaidimas, prisidėjęs prie to, kad „Sony PlayStation 2“ iki šiol yra laikoma viena sėkmingiausių žaidimų konsolių. 2005-aisiais pasirodęs originalas laužė stereotipus ir brėžė naujas meninės išraiškos formas gan jaunoje kompiuterinių žaidimų srityje. Šiųmetinėje E3 parodoje „Sony“ anonsavo, kad kitąmet pasirodys visiškai atnaujintas žaidimas. Niekas nesiskundžia, kad tai bus tas pats žaidimas su šiuolaikine grafika – Shadow of the Colossus siužetas ir žaismas tokie geri, kad visi mielai jį pirks ir žais dar kartą.

Komentarai

COMMENTS