RELO – pasidaryk elektrinį dviratį!

RELO – pasidaryk elektrinį dviratį!


Prekės nebeturime:
visi elektriniai dviračiai

„Relo“ – tai variklis, kuris mūsų mėgstamą dviratį pavers elektriniu. Tai lengva modulinė sistema, kurios komponentus galima uždėti arba nuimti per kelias sekundes. Ji suteikia visišką pasirinkimo laisvę – į priekį galime skrieti ir mindami pedalus, ir varomi elektros!

Dieviname savo dviratį, tačiau norime išbandyti naujas galimybes? RELO sukurtas kaip tik tokiems žmonėms. Tai pirmoji pasaulyje nuimama elektrinė sistema, kuri kartu su baterija sveria vos 3,7 kg. Ji kiekvieną dviratį paverčia elektriniu! Šauniausia tai, kad visi tradiciniai dviračio komponentai lieka savo vietose. Papildomai reikia sumontuoti tik 1,5 kg sveriančią pavarų dėžę. Mūsų dviratis lieka dviračiu! Galime minti pedalus arba lėkti į priekį iki 25 km/val. greičiu, varomi 250 W galios elektros variklio.

relo

Kas sudaro RELO elektrinio dviračio sistemą?

Sukonstruoti nuosavą elektrinį dviratį daug paprasčiau, nei galėtų pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. RELO komplekte – vos kelios dalys: stacionari pavarų dėžė, elektros variklis, baterija ir jos kroviklis. Be to, yra belaidis, prie vairo tvirtinamas valdymo pultelis, kuris veikia naudodamas „Bluetooth“ ryšį, ir pavarų dėžės dangtis.

Elektrinę sistemą galima valdyti ir naudojant „Apple iPhone“ skirtą išmaniąją programėlę „MyRELO“. Ji rodo važiavimo greitį, variklio apkrovą ir baterijos įkrovimo lygį. Kelionės metu surinkti duomenys išsaugomi telefono atmintyje. Programėlė taip pat leidžia atnaujinti elektrinės dviračio sistemos programinę įrangą.

montavimas

Kaip sumontuoti RELO?

RELO diegimas – pakankamai paprastas, tačiau visada galime paprašyti dviračių taisyklos specialistų pagalbos. Be to, turime įsitikinti, kad pasirinkome komplektą su mūsų dviračiui tinkama pedalų ašies sistema.

  • Nuimame kairįjį pedalo švaistiklį;
  • Trimis metalinėmis apkabomis pritvirtiname pavarų dėžės korpusą prie apatinio vamzdžio;
  • Įstatome pavarų dėžę;
  • Sugrąžiname į vietą kairįjį švaistiklį;
  • Uždedame variklį ir bateriją.

Elektrinis dviratis – galinga transporto priemonė. Prieš išsiruošdami į ilgesnę kelionę, įsitikinkime, ar stabdžiai veikia patikimai. Jei reikia, įsigykime stipresnę sistemą.


Ličio jonų baterija

Sumontuota aliuminio korpuse, kurį galima nuimti nuo dviračio vienu rankos judesiu. Šviečiantis indikatorius rodo baterijos įkrovimo lygį.

  • Svoris: 0,76 kg
  • Talpa: 100 Wh
  • Krovimo laikas: 45 min.

baterija

Elektros variklis

250 W galios elektros variklis neturi grafitinių šepetėlių. Norint tiesiog pasivažinėti dviračiu, variklį galima lengvai atjungti, sumažinant įrenginio svorį.

  • Svoris:  1,44 kg
  • Galia: 250 W
  • Sukimo momentas: 45 Nm

variklis

Pavarų dėžė

Trimis padėtimis montuojama pavarų dėžė priglunda prie rėmo. Pavarų sistema suka centrinę ašį. Laisvoji pavara leidžia sukti pedalus be jokio pasipriešinimo.

  • Svoris: 1,5 kg
  • Korpusas: magnio lydinio
  • Laisvoji pavara: yra

gear-box

COMMENTS