Laukiamiausi 2018-ųjų žaidimai

Laukiamiausi 2018-ųjų žaidimai

Žvelgiant į kitų metų žaidimus šiurpsta oda ir tiesiog nesitveri kailyje! 2018-ieji žada būti turtingi originalių pramogų, kurios sukrės, gąsdins ir juokins, tačiau svarbiausia – jos vers susimąstyti apie realų pasaulį, kuriame gyvename.

Žaidimų pramonės smagratis išsisuko – didžiuliai biudžetai, daugybę skirtingų specialistų jungiančios studijos ir milijoninės pajamos. Todėl nekeista, kad šioje industrijoje pradeda ryškėti brandos požymiai – panašiai kaip XX a. viduryje kūrę kino režisieriai, žaidimų kūrėjai imasi vis rimtesnių temų ir ieško kitokių išraiškos priemonių. Naujai kuriamose kompiuterinėse pramogose vis dažnesni realiame pasaulyje vykstančių pokyčių atspindžiai.

Todėl žaisdami šiandien ne tik smagiai leidžiame laiką ar išgyvename sukrečiančią istoriją, bet ir pasąmoningai permąstome tuos klausimus, kuriems kasdieniame gyvenime neturėtume laiko. Kas galėtų atsitikti susiskaldžiusiai JAV visuomenei? Kas yra mūsų Visata ir kas yra už jos ribų? Kas mus paverčia žmonėmis? Ar robotai gali turėti sielą? Kas būtų, jei Centrinė Europa tarpukariu būtų įgavusi stipresnę politinę galią? Ar įmanoma susigrąžinti žmogiškumą, kai jis sunaikinamas karo?

Death Stranding: paslapties šydas

Japonas Hideo Kojima – vienas žinomiausių žaidimų kūrėjų pasaulyje. Sunku būtų rasti kitą tokią smagią, kokybišką ir kartu visiškai trenktą pramogą kaip jo „Metal Gear Solid“ serijos žaidimai. Jam paskelbus apie visiškai naują žaidimą „Death Stranding“ visi žaidėjai kaipmat sukluso. Tačiau H. Kojima viską laiko visiškoje paslaptyje, gudriai skleisdamas tik nedideles užuominas, kurios kaitina gerbėjų vaizduotę. Pagrindinį herojų įkūnys visų pamėgtas aktorius Normanas Reedusas (Darylas iš serialo „The Walking Dead“), o jo priešininką vaidins danas Madsas Mikkelsenas. Kaip ir dera H. Kojimos kuriamoms istorijoms, „Death Stranding“ „nuneš stogą“: mokslinės fantastikos žanro veiksmo žaidime sumiš kvantinė fizika, reliatyvumo teorija ir ryškūs personažai. Todėl visi kaip ant adatų laukia šio žaidimo.

Far Cry 5: atgailaukite, nusidėjėliai!

„Far Cry“ žaidimų serija – tai viena sėkmingiausių pastarųjų metų veiksmo šaudyklių, kurioje mums tenka susidurti su charizmatiškais ir maniakiškai žiauriais antagonistais. Trečioje dalyje nuošalioje Ramiojo vandenyno saloje teko susikauti su vietinių piratų vadu ir vergų prekeiviu Vaasu. Ketvirtajame žaidime mus medžiojo išgalvotos Himalajų šalies tironas ir ekscentriškas kraugerys Pagan Minas. O štai 2018-ųjų vasarį pasirodysiančioje penktojoje „Far Cry“ dalyje pateksime į nuošalią Montanos valstijos apygardą, kurioje tvarkosi pasaulio pabaigą pranašaujantis pamokslininkas Josephas Seedas ir jo vadovaujami negailestingi sektantai. Mūsų herojus, šerifo pavaduotojas, gaus užduotį suimti šį religinį maniaką ir sustabdyti jo kultą. Mus kerės beribis žaidimo pasaulis, pilnas įvairios gyvūnijos ir gniaužiančių kvapą gamtos vaizdų, o džiaugsmą teiks daugybė ginklų ir įvairių transporto priemonių.

Detroit: Become Human: prašau, būk žmogus!

Šį žaidimą kuria dar viena žaidimų pasaulio legenda – Davidas Cage‘as ir jo įkurta „Quantic Dream“ studija. Neįmanoma pamiršti emocijų, kurios užplūsdavo, pasinėrus į „Fahrenheit“, „Heavy Rain“ arba „Beyond: Two Souls“. Šie žaidimai labiau priminė interaktyvius ir brandžius klausimus keliančius kino filmus. „Detroit: Become Human“ narstys karščiausius šių dienų filosofinius technologijų srities klausimus. Kaip traktuoti sąmonę išsiugdžiusius androidus? Ar jie tėra daiktai, kuriuos galima sunaikinti kaip sugedusius, ar tai jau beveik žmonės? Ar androidai turi teisę į sielą? Pagrindiniai herojai – androidai Kara ir Markusas – bandys patys išgyventi priešiškame pasaulyje ir padėti kitiems sąmonę išsiugdžiusiems androidams. Kaip ir kituose D. Cage’o žaidimuose, taip ir šiame mūsų laukia painus, įtraukiantis ir velniškai besišakojantis siužetas. Kiekvienas mūsų pasirinktas poelgis lems neprognozuojamus pokyčius žaidimo pasaulyje, o patys pasirinkimai bus be galo sudėtingi.

Iron Harvest: istorijos spekuliacijos

Kaip pasikeistų pasaulis, jei po Pirmojo pasaulinio karo Europos šalių inžinieriai būtų pradėję kurti ne tankus, o didžiules dvikojes karo mašinas? Lenkų dailininkas Jakubas Rozalskis sukūrė alternatyvų „diesel punk“ pasaulį, pavadintą „1920+“. Veiksmas vysta tarpukario Centrinę ir Rytų Europos valstybes primenančiose šalyse. Pernai pasirodė ypač sėkmingas strateginis stalo žaidimas „Scythe“, kurio veiksmas taip pat nukėlė į šią alternatyvią visatą, o kitais metais debiutuos realaus laiko karinės strategijos kompiuterinė pramoga „Iron Harvest“, žaismo stiliumi primenanti legendinę „Company of Heroes“ seriją. Jame susikaus trys stambios išgalvotos, bet realiomis šalimis pagrįstos valstybės: Saksonijos Imperija, Polanijos Respublika ir Rusvietija. Kas nenorėtų pamatyti didžiulių dvikojų robotų, besikaunančių tarpukario kaimuose ir laukuose?

Metro Exodus: rusiškoji postapokalipsė

Dmitrijaus Gluchovskio fantastikos knygų seriją „Metro“ girdėta ne vienam postapokaliptinės fantastikos mėgėjui: branduolinio karo nusiaubtas pasaulis, Maskvos metro tuneliuose besislepiantys išgyvenę žmonės, kuriuos medžioja ne tik baisūs mutantai, bet ir kiti žmonės, pasirinkę gyventi žiauriose nacių ar komunistų santvarkose. Prieš septynerius metus pagal šias knygas sukurtas žaidimas „Metro 2033“ pakerėjo ne vieną žaidėją – įdomus ir netipiškas siužetas, šiurpi atmosfera ir smagi eiga privertė visus po kelių metų grįžti prie kitos dar kokybiškesnės serijos dalies „Metro: Last Light“. Naujajame žaidime įsikūnysime į mums jau pažįstamą herojų Artiomą, kuris pagaliau pasprunka iš klaustrofobiją keliančių Maskvos metro tunelių. Jis iškeliauja į rytuose prie Volgos upės esančius Uralo kalnus, kur bando kartu su kitais išgyvenusiais kurti naują gyvenimą. Tačiau praeities vaiduokliai taip lengvai mūsų nepaleis.

God of War: nusukti sprandą!

„Sony“ konsolėms didžiulę šlovę atnešusi žaidimų serija grįžta kitais metais. Mes ir vėl įsikūnysime į dievų ir kitų mitologinių būtybių siaubą – Spartos karį Kratosą. Kaip ir tie paaugliai, prieš dvidešimt metų žaidę pirmąjį serijos žaidimą, taip ir Kratosas subrendo, užsiaugino barzdą, tapo tėvu. Todėl naujajame žaidime jis mokysis suvaldyti savąjį mirtį sėjantį įsiūtį ir apsaugoti vienintelį sūnų Atreusą. Praėjusiose dalyse žiauriai atkeršijęs visam būriui graikų dievų, dabar mūsų herojus turės kautis su būtybėmis iš skandinavų mitologijos. Kartu su sūnumi jie aplankys visus devynis pasaulius – pradedant Helgardu ir baigiant Asgardu. Kūrėjai nusprendė stipriai pakeisti naujos dalies eigą. Nauji ginklai, kitos savybės bei galimybė iš dalies valdyti Atreusą verčia nekantriai laukti naujojo „God of War“.

Komentarai

COMMENTS