„Hisense“ oficialiai perka „Toshiba“ televizorių verslą!

„Hisense“ oficialiai perka „Toshiba“ televizorių verslą!

„Hisense“ pranešė, kad lapkričio 14 d. įvyko susitarimas dėl „Toshiba“ televizijos gamybos verslo ir prekės ženklo pirkimo.

Šiuo susitarimu „Hisense” įsigys 95 proc. „Toshiba Visual Solutions Corporation“ (TVS) akcijų, visiškai valdys „Toshiba Corporation“ dukterinę įmonę, kurios kapitalizacija vertinama 1,65 mlrd. eurų. Atitinkamai, „Toshiba“ pasilieka 5 proc. šios įmonės akcijų.

„Hisense“ priklausys televizijos verslas, įskaitant gamybą, mokslinius tyrimus bei pardavimus. Tuo pat metu TVS 40 metų galės visame pasaulyje naudoti „Toshiba“ prekės ženklą, susijusį su vaizdo sprendimų produktais bei paslaugomis, įskaitant ryšius su esamais TVS verslo partneriais, veikiančiais Europoje, Pietryčių Azijoje ir kituose regionuose.

Per 142 savo gyvavimo metus „Toshiba“ tapo vienu svarbiausių žaidėjų ekranų gamintojų ir technologijų kūrėjų Japonijoje bei visame pasaulyje. Toshiba“ prekės ženklas yra vertinamas kaip aukščiausio lygio pasaulio technologijų vardas. TVS veikla daugiausia susijusi su „Toshiba“ televizoriais ir įvairiais pagalbiniais produktais, įskaitant komercinius bei reklaminius ekranus. TVS turi dvi gamyklas Japonijoje bei šimtus mokslinių tyrimų ir plėtros skyriaus darbuotojų, valdo reikšmingą intelektinės nuosavybės paketą, susijusį su televizijos verslu, įskaitant televizijos vaizdo kokybės ir akustikos patentus.

Liu Hongxin, „Hisense“ grupės vykdantysis direktorius, kuris dalyvavo ir susitarimo ceremonijoje, sakė, kad „Hisense“ optimizuos TVS mokslinių tyrimų ir plėtros išteklius, tiekimo grandinę,  pasaulinius pardavimo kanalus, bendradarbiaus ir rems ekrano technologijas, kad galėtų teikti konkurencingo turinio operacines paslaugas išmaniesiems televizoriams visame pasaulyje, taip pat sieks tęstinio ir greito augimo Japonijos rinkoje.

Remiantis IHS, „Toshiba“ televizorių pardavimai 2016 metais Japonijos rinkoje buvo trečioje vietoje. Šiuo metu „Hisense“ televizorių rinkos dalis Japonijos rinkoje yra didžiausia iš visų užsienio prekių ženklų. „Toshiba“ ir „Hisense“ prekės ženklai sudaro 20 proc. Japonijos televizorių rinkos, o po sudarytos sutarties bus antroji Japonijoje.

„Hisense“ yra trečias pagal dydį televizorių gamintojas pasaulyje. Kinijoje „Hisense“ lyderio pozicijas užima jau 13 metų. Kompanija buvo 2016 metų „FIFA Euro Cup“ futbolo turnyro rėmėja, ji taip pat remia „FIFA World Cup 2018“ pasaulio futbolo  čempionatą bei kitus didžiausius sporto renginius, taip įgyvendindama savo pasaulinę strategiją.

Po šio akcijų įsigijimo, „Hisense“ vystys ir plės savo tarptautinę televizorių verslo strategiją mokslinių tyrimų ir plėtros srityje, turėdama daug prekinių ženklų, stiprins savo prekės ženklą ir rinkodarą. Manoma, kad „Hisense“ ir „Toshiba“ bendradarbiavimas paskatins naujus pokyčius televizorių versle.

 

COMMENTS