BMW Cruise e-Bike: aukščiausios klasės elektrinis dviratis

BMW Cruise e-Bike: aukščiausios klasės elektrinis dviratis

Mes esame išbandę tūkstančius skirtingų prekių, tačiau BMW į mūsų miklias rankeles patenka pirmą kartą! „Cruise e-Bike“ iškart parodė, kad bavarai moka kurti ne tik sportinius automobilius, bet ir šaunius elektrinius dviračius.

Pasaulyje yra nedaug gamintojų, kurių vardas būtų taip vienareikšmiškai siejamas su kokybe ir patikimumu. BMW – tikri automobilių ir motociklų pramonės aristokratai. Tačiau pelnyta šlovė šioje srityje dažnai nustelbia kitus bavarų milžino pasiekimus.

Daugelis žmonių nustemba išvydę BMW dviratį. O juk jų gamybos istorija siekia Antrojo pasaulinio karo pabaigą! XX a. gale BMW gamino sulankstomus dviračių modelius, kurie pelnė vairuotojų simpatijas, nes lengvai tilpdavo į automobilių bagažines. 2005 m. buvo išleista visai nauja elitinių dviračių karta, ir pasaulį išvydo pirmasis „Cruise“ serijos modelis, susižėręs daugybę pasaulinių dizaino apdovanojimų, įskaitant garsiuosius „Red Dot Design Award“ ir „iF Design“.

Mūsų išbandytas „Cruise e-Bike“ – tai dviratis su elektrine pavara. BMW ženkliukas ant jo rėmo – įpareigoja. Todėl testuodami šį žvėriuką tikėjomės aptikti aristokratiškus genus – neskaidomą sporto, kokybės ir dizaino lydinį, kuris mus taip žavi BMW automobiliuose.

Naujausia kaina:

Tobulas balansas

Koks turėtų būti idealus elektrinis dviratis? Gamintojai pateikia skirtingus atsakymus, tačiau BMW pasiūlytas receptas mums patiko labiausiai. Dviratis turi būti dviratis! Niekas negali pakeisti to judėjimo laisvės pojūčio, kurį patiriate mindami pedalus. „Cruise e-Bike“ greitis priklauso nuo mynimo spartos. Dviratis turi „Bosch“ inžinierių sukurtą pagalbinę elektrinę pavarą. Ji nepastebimai talkina dviratininkui, leidžia išvengti fizinio pervargimo, padėdama įveikti statesnę įkalnę ir be didesnių pastangų startuoti iš vietos.

Dviratis aprūpintas „Bosch Performance Line“ 250 W galios elektros varikliu, kuris buvo harmoningai įkomponuotas į dviračio rėmą. Variklį maitina 400 Wh talpos baterija. Kai ateina laikas ją krauti, bateriją galima nuimti ir pasinešti namo, netampant su savimi viso dviračio. Bandymų metu įkrovos  procedūra užtruko maždaug 3,5 valandos. Akumuliatoriuje sukauptos energijos pakaks iki 100 km atstumui nuvažiuoti.

„Bosch“ variklis akimirksniu išvysto 60 Nm sūkio momentą, todėl dviratis lengvai šauna į priekį ir maloniai greitėja, kol pasiekiamas maksimalus 25 km/val. greitis. Kadangi „Cruise e-Bike“ visiškai atitinka Europos Sąjungos standartus, šio dviračio nereikės registruoti, be to, juo galima be jokių apribojimų važinėtis ne tik gatvėmis, bet ir dviračių takais.

Elektros sistemos darbą kontroliuoja borto kompiuteris, Jis leidžia pasirinkti vieną iš keturių greičio režimų („Eco“, „Tour“, „Sport“ bei „Turbo“) ir tada nustato optimalią variklio apkrovą, atsižvelgdamas į daviklių duomenis, kurie nuskaitomi 1000 kartų per sekundę.

„Turbo“ režimas puikiai tinka važiuojant į kalną. Jį pasirinkus kitiems bandymų dalyviams, važiuojantiems įprastais dviračiais, neliko nieko kito kaip tik žiūrėti į žvaliai tolstantį „Cruise e-Bike“ siluetą…

Įspūdinga konstrukcija

Cruise e-Bike“ dizainas nepalieka abejingų. Tik pažiūrėkite, kaip atrodo šio dviračio rėmas. Akivaizdu, kad kūrėjai įkvėpimo sėmėsi mėgaudamiesi naujausių M serijos sportinių automobilių linijomis! Čia taip pat galima atpažinti buliaus siluetą primenančių raumeningų BMW motociklų bruožus. Tačiau masyvios formos visiškai neatsiliepė dviračio svoriui. Dėl jo konstrukcijoje panaudotų lengvų aliuminio lydinių „Cruise e-Bike“ kartu su varikliu ir baterija sveria vos 22 kg. Kokybiškam elektriniam dviračiui – tai tikrai geras rezultatas.

BMW siūlo skirtingų dydžiu dviračius. Mūsų išbandyta L versija puikiai tiks 174–190 cm ūgio žmonėms. Šis dviratis buvo nudažytas baltai. Ant paviršiaus žaidžiantys atspindžiai mums iš karto priminė madingą automobilinį perlo spalvos atspalvį.

 

Elektros variklio sukuriamas apkrovas galinčius atlaikyti hidraulinius diskinius stabdžius ir pavarų mechanizmą sukūrė garsus dviračių technikos gamintojas „Shimano“. Vairuotojo paslaugoms – 10 bėgių.

Bendrą vaizdą užbaigia „Rodi Airline“ ratlankiai ir „Continental Cruise CONTACT“ padangos su šviesą atspindinčia juosta. Jų konstrukcija labai primena BMW automobiliuose pritaikytą „Run-Flat“ sistemą, leidžiančią toliau važiuoti prakiurus padangai.

Išvados

Bandymai nepaliko abejonių: „Cruise e-Bike“ – aukščiausios klasės elektrinis dviratis. Puikus dizainas, išskirtinė surinkimo kokybė, kone idealiai suderinta elektrinė pavara ir, aišku, pavydūs kvapą gaudančių bendradarbių žvilgsniai byloja, kad tai tikras BMW kūrinys.

Šis dviratis užtikrina neprilygstamą vairavimo komfortą ir sustiprina pasitikėjimą savo jėgomis. Net tas faktas, kad visą žiemą visiškai nesitreniravome, nesutrukdė po intensyvios iškylos jaustis lygiai taip pat žvaliai kaip ir kelionės pradžioje, tarsi tai būtų tik malonus apšilimas!

Komentarai

COMMENTS