Garantija ir grąžinimas

Garantija ir grąžinimas

Garantija

Visoms prekėms, kurias įsigijote elektroninėje Technorama.lt parduotuvėje, suteikiama gamintojo garantija, kurios sąlygas ir terminus galite rasti prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Be to, garantija netaikoma programinei įrangai.

Susidūrus su problemomis dėl prekių kokybės, rekomenduojame kreiptis tiesiai į įgaliotuosius prekių aptarnavimo centrus, kurių kontaktinė informacija yra visada nurodoma prekės garantiniame talone.

Norint išvengti nesusipratimų, rekomenduojame visada atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas, taip pat patikrinti, ar teisingai užpildytas garantinis talonas. Mat garantinis talonas galioja tik tuomet, kai jame teisingai ir tiksliai nurodytas prekės modelis, gaminio serija, numeris, pardavimo data, yra uždėtas pardavėjo antspaudas su jo įgalioto asmens bei pirkėjo parašais.

Perduodami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentus ir prekės garantinį taloną. Garantijos galiojimu laikotarpiu, remonto darbai atliekami nemokamai.

Garantija

Visoms prekėms, kurias įsigijote elektroninėje Technorama.lt parduotuvėje, suteikiama gamintojo garantija, kurios sąlygas ir terminus galite rasti prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Be to, garantija netaikoma programinei įrangai.

Susidūrus su problemomis dėl prekių kokybės, rekomenduojame kreiptis tiesiai į įgaliotuosius prekių aptarnavimo centrus, kurių kontaktinė informacija yra visada nurodoma prekės garantiniame talone.

Norint išvengti nesusipratimų, rekomenduojame visada atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas, taip pat patikrinti, ar teisingai užpildytas garantinis talonas. Mat garantinis talonas galioja tik tuomet, kai jame teisingai ir tiksliai nurodytas prekės modelis, gaminio serija, numeris, pardavimo data, yra uždėtas pardavėjo antspaudas su jo įgalioto asmens bei pirkėjo parašais.

Perduodami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentus ir prekės garantinį taloną. Garantijos galiojimu laikotarpiu, remonto darbai atliekami nemokamai.

Pratęstas garantinis aptarnavimas

Gamintojo teikiamą garantinio aptarnavimo laiką galima prailginti. Mes siūlome lanksčią pratęsto garantinio aptarnavimo paslaugą, kuri padės jums išvengti neplanuotų išlaidų, susijusių su buitinės technikos ir elektronikos pogarantiniu remontu. Pratęstas garantinis aptarnavimas – tai:

Pratęstas garantinis aptarnavimas

Gamintojo teikiamą garantinio aptarnavimo laiką galima prailginti. Mes siūlome lanksčią pratęsto garantinio aptarnavimo paslaugą, kuri padės jums išvengti neplanuotų išlaidų, susijusių su buitinės technikos ir elektronikos pogarantiniu remontu. Pratęstas garantinis aptarnavimas – tai:

Pratęsto garantinio aptarnavimo planai

Įprastas planas

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės taisymas

Sugedusių dalių keitimas

Prekių keitimas

„Multi“ planas

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės taisymas

Sugedusių dalių keitimas

Prekių keitimas

Planas verslui

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės taisymas

Sugedusių dalių keitimas

Prekių keitimas

Keitimo planas

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės keitimas

„Refurb“ planas

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės taisymas

Sugedusių dalių keitimas

Prekių keitimas

Įprastas „Plius“

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės taisymas

Sugedusių dalių keitimas

Prekių keitimas

Draudimo išmoka

Same Height Control
Pirkinio draudimas

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės taisymas

Sugedusių dalių keitimas

Prekių keitimas

Draudimo išmoka

Įprastas planas

Nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui.

„Multi“ planas

Nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui, perkant dvi ar daugiau prekių.

Planas verslui

Nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui, skirta juridiniams asmenims.

Keitimo planas

Pratęstos garantijos paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui. Jos galiojimo metu prekei sugedus dėl gamyklinio broko, ji nebus remontuojama, o iš karto keičiama nauja (tokia pačia arba analogiška preke).

„Refurb“ planas

Nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui, skirta gamintojo atnaujintoms prekėms. Atnaujinta prekė – tai prekė, kuri buvo grąžinta gamintojui po trumpo naudojimo. Gamintojas ją patikrina, atnaujina ir vėl parduoda, suteikdamas garantiją.

Įprastas „Plius“

Tai pirkinio draudimo ir pratęstos garantijos paketas, kurį sudaro: a) pirkinio draudimas (prekės apsauga nuo drėgmės, dūžio, ugnies poveikio bei vagystės) pirmus vienerius ar dvejus metus, kliento pasirinkimu (paslaugų draudikas – Gjensidige) ir b) įprastas pratęstos garantijos planas dviem metams.

Pirkinio draudimas

prekės apsauga nuo drėgmės, dūžio, ugnies poveikio bei vagystės (draudikas – Gjensidige).

Pratęsto garantinio aptarnavimo planai

Įprastas planas

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės taisymas

Sugedusių dalių keitimas

Prekių keitimas

„Multi“ planas

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės taisymas

Sugedusių dalių keitimas

Prekių keitimas

Planas verslui

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės taisymas

Sugedusių dalių keitimas

Prekių keitimas

Same Height Control
Keitimo planas

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės keitimas

„Refurb“ planas

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės taisymas

Sugedusių dalių keitimas

Prekių keitimas

Same Height Control
Įprastas „Plius“

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės taisymas

Sugedusių dalių keitimas

Prekių keitimas

Draudimo išmoka

Pirkinio draudimas

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės taisymas

Sugedusių dalių keitimas

Prekių keitimas

Draudimo išmoka

Įprastas planas

Nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui.

„Multi“ planas

Nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui, perkant dvi ar daugiau prekių.

Planas verslui

Nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui, skirta juridiniams asmenims.

Keitimo planas

Pratęstos garantijos paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui. Jos galiojimo metu prekei sugedus dėl gamyklinio broko, ji nebus remontuojama, o iš karto keičiama nauja (tokia pačia arba analogiška preke).

„Refurb“ planas

Nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui, skirta gamintojo atnaujintoms prekėms. Atnaujinta prekė – tai prekė, kuri buvo grąžinta gamintojui po trumpo naudojimo. Gamintojas ją patikrina, atnaujina ir vėl parduoda, suteikdamas garantiją.

Įprastas „Plius“

Tai pirkinio draudimo ir pratęstos garantijos paketas, kurį sudaro: a) pirkinio draudimas (prekės apsauga nuo drėgmės, dūžio, ugnies poveikio bei vagystės) pirmus vienerius ar dvejus metus, kliento pasirinkimu (paslaugų draudikas – Gjensidige) ir b) įprastas pratęstos garantijos planas dviem metams.

Pirkinio draudimas

prekės apsauga nuo drėgmės, dūžio, ugnies poveikio bei vagystės (draudikas – Gjensidige).

Pratęsto garantinio aptarnavimo planai

Įprastas planas

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės taisymas

Sugedusių dalių keitimas

Prekių keitimas

„Multi“ planas

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės taisymas

Sugedusių dalių keitimas

Prekių keitimas

Planas verslui

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės taisymas

Sugedusių dalių keitimas

Prekių keitimas

Keitimo planas

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės keitimas

„Refurb“ planas

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės taisymas

Sugedusių dalių keitimas

Prekių keitimas

Įprastas „Plius“

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės taisymas

Sugedusių dalių keitimas

Prekių keitimas

Draudimo išmoka

Pirkinio draudimas

Nemokamos konsultacijos telefonu

Prekės taisymas

Sugedusių dalių keitimas

Prekių keitimas

Draudimo išmoka


Įprastas planas

Nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui.

„Multi“ planas

Nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui, perkant dvi ar daugiau prekių.

Planas verslui

Nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui, skirta juridiniams asmenims.

Keitimo planas

Pratęstos garantijos paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui. Jos galiojimo metu prekei sugedus dėl gamyklinio broko, ji nebus remontuojama, o iš karto keičiama nauja (tokia pačia arba analogiška preke).

„Refurb“ planas

Nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui, skirta gamintojo atnaujintoms prekėms. Atnaujinta prekė – tai prekė, kuri buvo grąžinta gamintojui po trumpo naudojimo. Gamintojas ją patikrina, atnaujina ir vėl parduoda, suteikdamas garantiją.

Įprastas „Plius“

Tai pirkinio draudimo ir pratęstos garantijos paketas, kurį sudaro: a) pirkinio draudimas (prekės apsauga nuo drėgmės, dūžio, ugnies poveikio bei vagystės) pirmus vienerius ar dvejus metus, kliento pasirinkimu (paslaugų draudikas – Gjensidige) ir b) įprastas pratęstos garantijos planas dviem metams.

Pirkinio draudimas

prekės apsauga nuo drėgmės, dūžio, ugnies poveikio bei vagystės (draudikas – Gjensidige).

Kokias išlaidas padengia pratęstas garantinis aptarnavimas?

Pratęsto garantinio aptarnavimo paslauga leidžia nemokamai pašalinti gedimus, jei jie atsirado naudojant gaminį pagal instrukciją. Planas padengia visas su atsarginių dalių keitimu, atliekamais darbais arba (numatytais atvejais) prekės keitimu susijusias išlaidas.

Kokių išlaidų pratęstas garantinis aptarnavimas nedengia?

Pratęsto garantinio aptarnavimo paslauga leidžia nemokamai pašalinti gedimus, jei jie atsirado naudojant gaminį pagal instrukciją. Planas padengia visas su atsarginių dalių keitimu, atliekamais darbais arba (numatytais atvejais) prekės keitimu susijusias išlaidas.

Kokias išlaidas padengia pratęstas garantinis aptarnavimas?

Pratęsto garantinio aptarnavimo paslauga leidžia nemokamai pašalinti gedimus, jei jie atsirado naudojant gaminį pagal instrukciją. Planas padengia visas su atsarginių dalių keitimu, atliekamais darbais arba (numatytais atvejais) prekės keitimu susijusias išlaidas.

Kokių išlaidų pratęstas garantinis aptarnavimas nedengia?

Pratęsto garantinio aptarnavimo paslauga leidžia nemokamai pašalinti gedimus, jei jie atsirado naudojant gaminį pagal instrukciją. Planas padengia visas su atsarginių dalių keitimu, atliekamais darbais arba (numatytais atvejais) prekės keitimu susijusias išlaidas.

Ekrano draudimas

Ekrano dūžiai – vieni dažniausių ir brangiausių mobiliosios įrangos draudimų. Ši draudimo forma:

Ekrano draudimas

Ekrano dūžiai – vieni dažniausių ir brangiausių mobiliosios įrangos draudimų. Ši draudimo forma:

Prekės grąžinimas

Įsigiję prekių internetu, turite teisę per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdami apie tai el. paštu: info@technorama.lt arba raštu, siunčiant registruotą laišką adresu: Taikos pr. 39, LT-91150 Klaipėda.

Tuo atveju, jei nusipirkę prekę pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, galite grąžinti pirkinį mums per 14 darbo dienų, kurios skaičiuojamos nuo pristatymo dienos. Nekokybiška prekė bus nemokamai pakeista nauja arba Jums bus grąžinti už prekę sumokėti pinigai. Pinigų grąžinimo atveju nuo sumokėtos sumos atskaitomi su logistika susijusias išlaidas – pristatymo ir užnešimo kaštus padengia klientas.


Kokybiškos optikos ir elektronikos, kompiuterinės ir buitinės technikos prekės gali būti grąžinamos tik per LR teisės aktuose bei pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą.


Kokybiškų kompiuterinių programų, jei pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugą, grąžinti nebegalima.
Norėdami grąžinti prekę visais aukščiau išvardintais atvejais, galite susisiekti su mumis svetainės skyrelyje Kontaktai nurodytais būdais.


Kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti prekę nauja ir kokybišką arba grąžinti už pirkinį sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.


Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

Prekės grąžinimas

Įsigiję prekių internetu, turite teisę per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdami apie tai el. paštu: info@technorama.lt arba raštu, siunčiant registruotą laišką adresu: Taikos pr. 39, LT-91150 Klaipėda.

Tuo atveju, jei nusipirkę prekę pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, galite grąžinti pirkinį mums per 14 darbo dienų, kurios skaičiuojamos nuo pristatymo dienos. Nekokybiška prekė bus nemokamai pakeista nauja arba Jums bus grąžinti už prekę sumokėti pinigai. Pinigų grąžinimo atveju nuo sumokėtos sumos atskaitomi su logistika susijusias išlaidas – pristatymo ir užnešimo kaštus padengia klientas.


Kokybiškos optikos ir elektronikos, kompiuterinės ir buitinės technikos prekės gali būti grąžinamos tik per LR teisės aktuose bei pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą.


Kokybiškų kompiuterinių programų, jei pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugą, grąžinti nebegalima.
Norėdami grąžinti prekę visais aukščiau išvardintais atvejais, galite susisiekti su mumis svetainės skyrelyje Kontaktai nurodytais būdais.


Kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti prekę nauja ir kokybišką arba grąžinti už pirkinį sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.


Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų: