Neoline detektoriai-1%20copy
Neoline detektoriai-2
Neoline XCOP-9100Sneoline

NEOLINE X-COP 9100S

Hibridinis registratorius

Šis hibridinis registratorius turi integruotą GPS duomenų bazę ir radarų detektorių. Jis naudoja unikalų Z filtrą, leidžiantį sumažinti klaidingų signalų skaičių. X-COP 9001s ignoruoja klaidingus signalus, kuriuos sukelia automobiliuose sumontuoti aklųjų zonų detektoriai ir kiti prietaisai. Itin jautrus EXD Plus modulis aptinka radarus maksimaliu atstumu K ir Ka mikrobangų ruožuose, ir praneša apie įrangą, matuojančią greitį iš nugaros.

Same Height Control
399,99 €
Neoline XCOP-8700S_2neoline

NEOLINE X-COP 8700S

Radarų detektorius

Naujas, stilingo dizaino radarų detektorius su ypač jautriu K ir Ka mikrobangų bangų diapazonuose veikiančiu EXD Plus moduliu. Prietaisas taip pat aptinka Multa Radar greičio matuoklius, sekančius judesį CD / CT radijo bangų ruože.

369,99 €
neolineNeoline XCOP-9100S

NEOLINE X-COP 9100S

Hibridinis registratorius

Šis hibridinis registratorius turi integruotą GPS duomenų bazę ir radarų detektorių. Jis naudoja unikalų Z filtrą, leidžiantį sumažinti klaidingų signalų skaičių. X-COP 9001s ignoruoja klaidingus signalus, kuriuos sukelia automobiliuose sumontuoti aklųjų zonų detektoriai ir kiti prietaisai. Itin jautrus EXD Plus modulis aptinka radarus maksimaliu atstumu K ir Ka mikrobangų ruožuose, ir praneša apie įrangą, matuojančią greitį iš nugaros.

399,99 €
SavybėsPirkti
10_band

Spalvotas liečiamasis ekranas

Neoline X-COP 9100s turi ryškų IPS ekraną, kurio vaizdas yra gerai matomas bet kuriuo kampu. EASY TOUCH valdymo aplinka leidžia  matyti ir tvarkyti vaizdo įrašus.  Aptikimo režime vartotojas gauna pilną informaciją apie: 1) policijos radaro tipą; 2) eismo kontrolės tipą; 3) atstumą iki GPS taškų; 4) leidžiamą vidutinį greitį; 5) greičio ribojimus; 6) įvesties signalo tipą ir stiprumą; 7) momentinį transporto priemonės greitį; 8) tylias ir pavojų zonas.

1_Exmor

Aukšta filmavimo kokybė bet kuriuo paros metu

Galingas Ambarella procesorius, multi-lęšinė stiklinė optika ir Sony Exmor jutiklis leidžia daryti aukštos kokybės vaizdą. Platus 135° matymo kampas leidžia matyti 4 eismo juostas bei kelkraščius. Automatinis nakties režimas fiksuoja detales tamsiose kelio zonose. Šis režimas aktyvuojamas, atsižvelgiant į pasirinktus laiko nustatymus.

2_EXD Plus

Unikalus EXD PLUS modulis

Įrenginys turi jautrų integruotą EXD Plus modulį, kuris aptinka policijos radarus, veikiančius K, Ka ir M bangų ruožuose, maksimaliu atstumu. Veikdamas Turbo režimu, detektorius praneša apie mažos galios radarus, nukreiptus į automobilio galą (pvz., Gatso, Multanova 6F, Multa Radar). Vartotojas gali nustatyti, kad Turbo režimas automatiškai įsijuntų pasiekus numatytą greitį.

MULTA MOVING

MULTA RADAR CD/CT aptikimas

EXD Plus modulis sukonstruotas taip, kad aptiktų Multa Radar CD ir CT tipo matuoklius. Šie radarai plačiai naudojami Europoje ir turi unikalią signalo struktūrą, kurios aptikimas reikalauja specialios platformos. Vartotojo patogumui M bangų juosta, naudojama aptinkant Multa Radar matuoklius yra išskirta atskirai.

Z signature

Z-SIGNATURE filtras

Z-SIGNATURE filtras pašalina melagingus pranešimus, kuriuos sukelia kitų automobilių aklosios zonos davikliai ir kiti pilotavimo prietaisai.  Skirtingai nuo panašių sprendimų  Z-SIGNATURE filtras neužgožia pranešimų apie tikrus policijos radarus.

7_GPS

Globali GPS duomenų bazė

Šis radarų detektorius turi integruotą stacionarių radarų duomenų bazę, kuri apima daugiau nei 100 000 radarų visame pasaulyje.  Duomenų bazė yra reguliariai naujinama gamintojo puslapyje neoline.com. Ji dirba draugia su integruotus GPS / GLONASS palydovinės navigacijos moduliu, užtikrinančiu savalaikį buvimo vietos nustatymą.

8_camera

Eismo kontrolės kameros

Radarų detektorius praneša apie eismo srautų kameras ir iš anksto perspėja apie šiuos kontrolės tipus: 1) Važiavimą viešojo transporto juosta; 2) Radarus, fiksuojančius transporto priemonę iš galo;  3) Kelkraščių pervažiavimo kontrolę; 4) Važiavimą per sankryžas ir šviesoforus; 5) Važiavimą per pėsčiųjų perėjas.

9_Motion control

Valdymas gestais

Norint išjungti arba įjungti garsinius pranešimus paliekant radarų modulį veikti, tereikia mostelti ranką prieš radarų detektoriaus ekraną.

10_band

Dažnių parinkimas

Prietaiso meniu rasite dažnių parinkimo funkciją. Priklausomai nuo šalies, kurioje radarų detektorius yra naudojamas, jis darbui pasirenka skirtingus dažnių ruožus ir efektyviau filtruoja klaidingus pranešimus. Patyrę vartotojai gali optimizuoti radarų detektoriaus darbinius dažnius juos įjugdami arba išjungdami individualiai.

10_band

Daugiakalbė valdymo aplinka

Balso pranešimai lietuvių, anglų, rusų ir kitomis kalbomis.

10_band

Tylios ir pavojų zonos

Vartotojas gali kurti specialas zonas. Tylias zonas verta kurti tose vietose, kur pasitaiko daug klaidingų pranešimų, pvz., prie degalinių ir parduotuvių su automatinėmis durimis. Pavojų zona pažymimos vietos, kur aptikti duomenų bazėje dar nepažymėti policijos radarai,  labai apkraunamos sankryžos ar greičio kalneliai, kad važiuojant kitą kartą prietaisas apie jas įspėtų iš anksto. Zonų dydį galima valdyti nuostatų skydelyje.

5_RD OFF

Radarų modulio atjungimas

Atsižvelgiant į skirtingų šalių teisės aktus dėl radarų detektorių naudojimo, greičio matuoklių aptikimo modulis gali būti lengvai išjungtas vienu rankos judesiu. Tokiu atveju įrenginys tęsia darbą ir informuoja apie greičio matuoklius, naudodamas GPS duomenų bazę. Be to, šis modelis turi efektyvią apsaugą nuo Spectre 4 ir Spectre Elite radarų detektorių aptikimo skenerių, kurie plačiai naudojami Europoje.

10_band

Naujasis X-COP režimas

Naujas X-COP režimas, atsižvelgdamas į automobilio greitį, koreguoja automatinio dažnių diapazonų perjungimo parametrus, jautrumo režimus bei klaidingų pranešimų filtrus.

10_band

Išmanusis Trip Track kamerų apdorojimas

Prietaise intelektualiai apdoroja kompleksus, kurie vienu metu matuoja momentinį ir vidutinį greitį.  Jis informuoja apie vidutinio greičio režimą, įvažiavimą ir išvažiavimą iš zonos bei artėjimą prie komplekse stovinčių radarų.

10_band

K bangos nuostatas

Patyrę vartotojai gali reguliuoti K bangos nuostatas, atsižvelgdami į tai, kokius dažnius naudoja policijos pareigūnai konkrečiame regione. Galima rinktis platų, vidutinį arba siaurą dažnių diapazoną.

10_band

K bangos išjungimas miesto režime

Ši funkcija aktuali važiuojant dideliuose miestuose, kur nėra mobilių radarų sistemų, bet pasitaiko daug neteisingų pranešimų. Išjungus K bangą prietaisas pateikia reikiamą informaciją, pasitekldamas GPS duomenų bazę.

10_band

Atpažįsta 45 policijos radarų tipus

Prietaisas informuoja apie policijos radaro tipą, konkrečioje kelio atkarpoje leidžiamą maksimalų arba vidutinį greitį (jei toks matuojamas) ir nurodo atstumą iki greičio matuoklio. Duomenų bazė apima 45 skirtingus radarų tipus. Nauji radarai įtraukiami į GPS duomenų bazę, kurią kurios atnaujinimus galima parsisiųsti iš interneto.

10_band

Įspėjimai, atsižvelgiant į greitį

Įjungus šią funkciją balso įspėjimai bus leidžiami tik tais atvejais, kai automobilio greitis bus didesnis už leistiną greitį. Atskirai galima valdyti duomenų bazės pranešimus bei įspėjimus apie detektoriaus ką tik aptiktus radarus.

10_band

GPS taškų tipų valdymas

Vartotojas, atsivežgdamas į savo poreikius, gali įjungti arba išjungti skirtingus GPS duomenų bazės taškų tipus, pvz., eismo kontrolės postus, Trip Track sistemos kameras, standartinius ar neveikiančius  radarus.

10_band

Maksimalus greitis

Ši funkcija padeda neviršyti vartotojo nustatyto greičio limito. Apie greičio virišjimą vairuotojas įspėjamas balso pranešimu. Ši fukcija nesusijusi su GPS baze ir veikia net atjungus policijos radarų aptikimą.

10_band

GPS pranešimų atstumas

Galimybė koreguoti likus kokiam atstumui iki radaro ar GPS duomenų bazės taško bus pateikiamas balso pranešimas.  Tai galima daryti pagal: 1) Paliekant gamintojo kiekvienam radarui ar kamerai parinktus nustatymus; 2) Nustatymuose nurodant atstumą kiekvienai kamerai (nuo 300 m iki 900 m); 3) Nustatant pranešimų atstumą pagal į automobilio greitį.

10_band

Parkavimo režimas

Prijungus prietaisą specialiu laidu prie automobilio elektros tinklo jis automatiškai persijungia į parkavimo režimą, kai variklis yra išjungiamas.

Neoline XCOP-8700S_2

NEOLINE X-COP 8700S

Radarų detektorius

Naujas, stilingo dizaino radarų detektorius su ypač jautriu K ir Ka mikrobangų bangų diapazonuose veikiančiu EXD Plus moduliu. Prietaisas taip pat aptinka Multa Radar greičio matuoklius, sekančius judesį CD / CT radijo bangų ruože.

369,99 €
SavybėsPirkti
10_band

Šešių spalvų OLED ekranas

Šio radarų detektoriaus vizitinė kortelė – daugiaspalvis OLED ekranas, pasižymintis didžiausiu matymo kampu. Vartotojas gali pasirinkti vieną iš 6 spalvinių temų. Atskirai valdomas po valdymo mygtukais esančios LED juostos apšvietimas.

2_1_Family

Firminis NEOLINE dizainas

X-COP 8700s dizainui būdingi elementai, kurie gerai užsirekomendavo X-COP 5700 ir X-COP8500 modeliuose, ir išlaiko analogų neturintį firminį NEOLINE radarų detektorių stilių. 

2_EXD Plus

Unikalus EXD PLUS modulis

Įrenginys turi jautrų integruotą EXD Plus modulį, kuris aptinka policijos radarus, veikiančius K, Ka ir M bangų ruožuose, maksimaliu atstumu. Veikdamas Turbo režimu, detektorius praneša apie mažos galios radarus, nukreiptus į automobilio galą (pvz., Gatso, Multanova 6F, Multa Radar). Vartotojas gali nustatyti, kad Turbo režimas automatiškai įsijuntų pasiekus numatytą greitį.

MULTA MOVING

MULTA RADAR CD/CT aptikimas

EXD Plus modulis sukonstruotas taip, kad aptiktų Multa Radar CD ir CT tipo matuoklius. Šie radarai plačiai naudojami Europoje ir turi unikalią signalo struktūrą, kurios aptikimas reikalauja specialios platformos. Vartotojo patogumui M bangų juosta, naudojama aptinkant MultaRadar matuoklius yra išskirta atskirai.

Z signature

Z-SIGNATURE filtras

Z-SIGNATURE filtras pašalina melagingus pranešimus, kuriuos sukelia kitų automobilių aklosios zonos davikliai ir kiti pilotavimo prietaisai. Skirtingai nuo panašių sprendimų Z-SIGNATURE filtras neužgožia pranešimų apie tikrus policijos radarus.

7_GPS

Globali GPS duomenų bazė

Šis radarų detektorius turi integruotą stacionarių radarų duomenų bazę, kuri apima daugiau nei 100 000 radarų visame pasaulyje. Duomenų bazė yra reguliariai naujinama gamintojo puslapyje neoline.com. Ji dirba draugia su integruotus GPS / GLONASS palydovinės navigacijos moduliu, užtikrinančiu savalaikį buvimo vietos nustatymą.

8_camera

Eismo kontrolės kameros

Radarų detektorius praneša apie eismo srautų kameras ir iš anksto perspėja apie šiuos kontrolės tipus: 1) Važiavimą viešojo transporto juosta; 2) Radarus, fiksuojančius transporto priemonę iš galo; 3) Kelkraščių pervažiavimo kontrolę; 4) Važiavimą per sankryžas ir šviesoforus; 5) Važiavimą per pėsčiųjų perėjas.

9_Motion control

Valdymas gestais

Norint išjungti arba įjungti garsinius pranešimus paliekant radarų modulį veikti, tereikia mostelti ranką prieš radarų detektoriaus ekraną.

10_band

Dažnių parinkimas

Prietaiso meniu rasite dažnių parinkimo funkciją. Priklausomai nuo šalies, kurioje radarų detektorius yra naudojamas, jis darbui pasirenka skirtingus dažnių ruožus ir efektyviau filtruoja klaidingus pranešimus. Patyrę vartotojai gali optimizuoti radarų detektoriaus darbinius dažnius juos įjugdami arba išjungdami individualiai.

10_band

Daugiakalbė valdymo aplinka

Balso pranešimai lietuvių, anglų, rusų ir kitomis kalbomis.

10_band

Tylos ir pavojaus zonos

Vartotojas gali kurti specialas zonas. Tylias zonas verta kurti tose vietose, kur pasitaiko daug klaidingų pranešimų, pvz., prie degalinių ir parduotuvių su automatinėmis durimis. Pavojaus zona žymimos vietos, kur aptikti duomenų bazėje dar nepažymėti policijos radarai, labai apkraunamos sankryžos ar greičio kalneliai, kad važiuojant kitą kartą prietaisas apie jas įspėtų iš anksto. Zonų dydį galima valdyti nuostatų skydelyje.

2_2_impulse

Specialusis IMPULSE režimas

X-COP 8700s turi miesto režimui skirtą impulsinį nustatymą. Jis leidžia aptikti impulsinius radarų signalus, įtraukus į radarų detektoriaus duomenų bazę. Tokiu būdu sumažinamas klaidingų pranešimų skaičius ir užtikrinamas savalaikis šiolaikinių matuoklių aptikimas intensyvios elektromagnetinės taršos zonose.

10_band

X-LOGIC

Naudojant šią funkciją galima Ši funkcija leidžia tiklsiai išmatuoti automobilių greitėjimo laiką. X-LOGIC režimas išmatuoja laiką, per kurį automobilis pasiekia 60 km/val., 100 km/val. greitį, pagreitėja nuo 100 km/val. iki 150 km/val. ir nuo 100 iki 200 km/val. o taip pat nustato laiką, per kurį automobilis nuvažiuoja 402 m.

SVARBIAUSIOS SAVYBĖS

10_band

Spalvotas liečiamasis ekranas

Neoline X-COP 9100s turi ryškų IPS ekraną, kurio vaizdas yra gerai matomas bet kuriuo kampu. EASY TOUCH valdymo aplinka leidžia  matyti ir tvarkyti vaizdo įrašus.  Aptikimo režime vartotojas gauna detalią informaciją.

1_Exmor

Filmuoja dieną ir naktį

Ambarella procesorius ir Sony Exmor jutiklis užtikrina kokybišką vaizdą. Platus 135° matymo kampas leidžia matyti 4 eismo juostas bei kelkraščius, nakties režimas fiksuoja detales tamsiose kelio zonose.

2_EXD Plus

Unikalus EXD PLUS modulis

Įrenginys turi jautrų integruotą EXD Plus modulį, kuris aptinka policijos radarus, veikiančius K, Ka ir M bangų ruožuose, maksimaliu atstumu. Veikdamas Turbo režimu, detektorius praneša apie mažos galios radarus, nukreiptus į automobilio galą (pvz., Gatso, Multanova 6F, Multa Radar). Vartotojas gali nustatyti, kad Turbo režimas automatiškai įsijuntų pasiekus numatytą greitį.

MULTA MOVING

MULTA RADAR CD/CT aptikimas

EXD Plus modulis sukonstruotas taip, kad aptiktų Multa Radar CD ir CT tipo matuoklius. Šie radarai plačiai naudojami Europoje ir turi unikalią signalo struktūrą, kurios aptikimas reikalauja specialios platformos. Vartotojo patogumui M bangų juosta, naudojama aptinkant Multa Radar matuoklius yra išskirta atskirai.

Z signature

Z-SIGNATURE filtras

Z-SIGNATURE filtras pašalina melagingus pranešimus, kuriuos sukelia kitų automobilių aklosios zonos davikliai ir kiti pilotavimo prietaisai.  Skirtingai nuo panašių sprendimų  Z-SIGNATURE filtras neužgožia pranešimų apie tikrus policijos radarus.

7_GPS

Globali GPS duomenų bazė

Šis radarų detektorius turi integruotą stacionarių radarų duomenų bazę, kuri apima daugiau nei 100 000 radarų visame pasaulyje.  Duomenų bazė yra reguliariai naujinama gamintojo puslapyje neoline.com. Ji dirba draugia su integruotus GPS / GLONASS palydovinės navigacijos moduliu, užtikrinančiu savalaikį buvimo vietos nustatymą.

8_camera

Eismo kontrolės kameros

Radarų detektorius praneša apie eismo srautų kameras ir iš anksto perspėja apie šiuos kontrolės tipus: 1) Važiavimą viešojo transporto juosta; 2) Radarus, fiksuojančius transporto priemonę iš galo;  3) Kelkraščių pervažiavimo kontrolę; 4) Važiavimą per sankryžas ir šviesoforus; 5) Važiavimą per pėsčiųjų perėjas.

9_Motion control

Valdymas gestais

Norint išjungti arba įjungti garsinius pranešimus paliekant radarų modulį veikti, tereikia mostelti ranką prieš radarų detektoriaus ekraną.

10_band

Dažnių parinkimas

Prietaiso meniu rasite dažnių parinkimo funkciją. Priklausomai nuo šalies, kurioje radarų detektorius yra naudojamas, jis darbui pasirenka skirtingus dažnių ruožus ir efektyviau filtruoja klaidingus pranešimus. Patyrę vartotojai gali optimizuoti radarų detektoriaus darbinius dažnius juos įjugdami arba išjungdami individualiai.

10_band

Daugiakalbė valdymo aplinka

Balso pranešimai lietuvių, anglų, rusų ir kitomis kalbomis.

10_band

Tylios ir pavojų zonos

Vartotojas gali kurti specialas zonas. Tylias zonas verta kurti tose vietose, kur pasitaiko daug klaidingų pranešimų, pvz., prie degalinių ir parduotuvių su automatinėmis durimis. Pavojų zona pažymimos vietos, kur aptikti duomenų bazėje dar nepažymėti policijos radarai,  labai apkraunamos sankryžos ar greičio kalneliai, kad važiuojant kitą kartą prietaisas apie jas įspėtų iš anksto. Zonų dydį galima valdyti nuostatų skydelyje.

5_RD OFF

Radarų modulio atjungimas

Atsižvelgiant į skirtingų šalių teisės aktus dėl radarų detektorių naudojimo, greičio matuoklių aptikimo modulis gali būti lengvai išjungtas vienu rankos judesiu. Tokiu atveju įrenginys tęsia darbą ir informuoja apie greičio matuoklius, naudodamas GPS duomenų bazę. Be to, šis modelis turi efektyvią apsaugą nuo Spectre 4 ir Spectre Elite radarų detektorių aptikimo skenerių, kurie plačiai naudojami Europoje.

10_band

Naujasis X-COP režimas

Naujas X-COP režimas, atsižvelgdamas į automobilio greitį, koreguoja automatinio dažnių diapazonų perjungimo parametrus, jautrumo režimus bei klaidingų pranešimų filtrus.

10_band

Išmanusis Trip Track kamerų apdorojimas

Prietaise intelektualiai apdoroja kompleksus, kurie vienu metu matuoja momentinį ir vidutinį greitį.  Jis informuoja apie vidutinio greičio režimą, įvažiavimą ir išvažiavimą iš zonos bei artėjimą prie komplekse stovinčių radarų.

10_band

K bangos nuostatas

Patyrę vartotojai gali reguliuoti K bangos nuostatas, atsižvelgdami į tai, kokius dažnius naudoja policijos pareigūnai konkrečiame regione. Galima rinktis platų, vidutinį arba siaurą dažnių diapazoną.

10_band

K bangos išjungimas miesto režime

Ši funkcija aktuali važiuojant dideliuose miestuose, kur nėra mobilių radarų sistemų, bet pasitaiko daug neteisingų pranešimų. Išjungus K bangą prietaisas pateikia reikiamą informaciją, pasitekldamas GPS duomenų bazę.

10_band

Atpažįsta 45 policijos radarų tipus

Prietaisas informuoja apie policijos radaro tipą, konkrečioje kelio atkarpoje leidžiamą maksimalų arba vidutinį greitį (jei toks matuojamas) ir nurodo atstumą iki greičio matuoklio. Duomenų bazė apima 45 skirtingus radarų tipus. Nauji radarai įtraukiami į GPS duomenų bazę, kurią kurios atnaujinimus galima parsisiųsti iš interneto.

10_band

Įspėjimai, atsižvelgiant į greitį

Įjungus šią funkciją balso įspėjimai bus leidžiami tik tais atvejais, kai automobilio greitis bus didesnis už leistiną greitį. Atskirai galima valdyti duomenų bazės pranešimus bei įspėjimus apie detektoriaus ką tik aptiktus radarus.

10_band

GPS taškų tipų valdymas

Vartotojas, atsivežgdamas į savo poreikius, gali įjungti arba išjungti skirtingus GPS duomenų bazės taškų tipus, pvz., eismo kontrolės postus, Trip Track sistemos kameras, standartinius ar neveikiančius  radarus.

10_band

Maksimalus greitis

Ši funkcija padeda neviršyti vartotojo nustatyto greičio limito. Apie greičio virišjimą vairuotojas įspėjamas balso pranešimu. Ši fukcija nesusijusi su GPS baze ir veikia net atjungus policijos radarų aptikimą.

10_band

GPS pranešimų atstumas

Galimybė koreguoti likus kokiam atstumui iki radaro ar GPS duomenų bazės taško bus pateikiamas balso pranešimas.  Tai galima daryti pagal: 1) Paliekant gamintojo kiekvienam radarui ar kamerai parinktus nustatymus; 2) Nustatymuose nurodant atstumą kiekvienai kamerai (nuo 300 m iki 900 m); 3) Nustatant pranešimų atstumą pagal į automobilio greitį.

10_band

Parkavimo režimas

Prijungus prietaisą specialiu laidu prie automobilio elektros tinklo jis automatiškai persijungia į parkavimo režimą, kai variklis yra išjungiamas.

10_band

Šešių spalvų OLED ekranas

Šio radarų detektoriaus vizitinė kortelė – daugiaspalvis OLED ekranas, pasižymintis didžiausiu matymo kampu. Vartotojas gali pasirinkti vieną iš 6 spalvinių temų. Atskirai valdomas po valdymo mygtukais esančios LED juostos apšvietimas.

2_1_Family

Firminis NEOLINE dizainas

NEOLONE X-COP 8700s dizainui būdingi elementai, kurie gerai užsirekomendavo X-COP 5700 ir X-COP8500 modeliuose, ir išlaiko analogų neturintį firminį NEOLINE radarų detektorių stilių. 

2_EXD Plus

Unikalus EXD PLUS modulis

Įrenginys turi jautrų integruotą EXD Plus modulį, kuris aptinka policijos radarus, veikiančius K, Ka ir M bangų ruožuose, maksimaliu atstumu. Veikdamas Turbo režimu, detektorius praneša apie mažos galios radarus, nukreiptus į automobilio galą (pvz., Gatso, Multanova 6F, Multa Radar). Vartotojas gali nustatyti, kad Turbo režimas automatiškai įsijuntų pasiekus numatytą greitį.

MULTA MOVING

MULTA RADAR CD/CT aptikimas

EXD Plus modulis sukonstruotas taip, kad aptiktų Multa Radar CD ir CT tipo matuoklius. Šie radarai plačiai naudojami Europoje ir turi unikalią signalo struktūrą, kurios aptikimas reikalauja specialios platformos. Vartotojo patogumui M bangų juosta, naudojama aptinkant MultaRadar matuoklius yra išskirta atskirai.

Z signature

Z-SIGNATURE filtras

Z-SIGNATURE filtras pašalina melagingus pranešimus, kuriuos sukelia kitų automobilių aklosios zonos davikliai ir kiti pilotavimo prietaisai. Skirtingai nuo panašių sprendimų Z-SIGNATURE filtras neužgožia pranešimų apie tikrus policijos radarus.

7_GPS

Globali GPS duomenų bazė

Šis radarų detektorius turi integruotą stacionarių radarų duomenų bazę, kuri apima daugiau nei 100 000 radarų visame pasaulyje. Duomenų bazė yra reguliariai naujinama gamintojo puslapyje neoline.com. Ji dirba draugia su integruotus GPS / GLONASS palydovinės navigacijos moduliu, užtikrinančiu savalaikį buvimo vietos nustatymą.

8_camera

Eismo kontrolės kameros

Radarų detektorius praneša apie eismo srautų kameras ir iš anksto perspėja apie šiuos kontrolės tipus: 1) Važiavimą viešojo transporto juosta; 2) Radarus, fiksuojančius transporto priemonę iš galo; 3) Kelkraščių pervažiavimo kontrolę; 4) Važiavimą per sankryžas ir šviesoforus; 5) Važiavimą per pėsčiųjų perėjas.

9_Motion control

Valdymas gestais

Norint išjungti arba įjungti garsinius pranešimus paliekant radarų modulį veikti, tereikia mostelti ranką prieš radarų detektoriaus ekraną.

10_band

Dažnių parinkimas

Prietaiso meniu rasite dažnių parinkimo funkciją. Priklausomai nuo šalies, kurioje radarų detektorius yra naudojamas, jis darbui pasirenka skirtingus dažnių ruožus ir efektyviau filtruoja klaidingus pranešimus. Patyrę vartotojai gali optimizuoti radarų detektoriaus darbinius dažnius juos įjugdami arba išjungdami individualiai.

10_band

Daugiakalbė valdymo aplinka

Balso pranešimai lietuvių, anglų, rusų ir kitomis kalbomis.

10_band

Tylos ir pavojaus zonos

Vartotojas gali kurti specialas zonas. Tylias zonas verta kurti tose vietose, kur pasitaiko daug klaidingų pranešimų, pvz., prie degalinių ir parduotuvių su automatinėmis durimis. Pavojaus zona žymimos vietos, kur aptikti duomenų bazėje dar nepažymėti policijos radarai, labai apkraunamos sankryžos ar greičio kalneliai, kad važiuojant kitą kartą prietaisas apie jas įspėtų iš anksto. Zonų dydį galima valdyti nuostatų skydelyje.

2_2_impulse

Specialusis IMPULSE režimas

X-COP 8700s turi miesto režimui skirtą impulsinį nustatymą. Jis leidžia aptikti impulsinius radarų signalus, įtraukus į radarų detektoriaus duomenų bazę. Tokiu būdu sumažinamas klaidingų pranešimų skaičius ir užtikrinamas savalaikis šiolaikinių matuoklių aptikimas intensyvios elektromagnetinės taršos zonose.

10_band

X-LOGIC

Naudojant šią funkciją galima Ši funkcija leidžia tiklsiai išmatuoti automobilių greitėjimo laiką. X-LOGIC režimas išmatuoja laiką, per kurį automobilis pasiekia 60 km/val., 100 km/val. greitį, pagreitėja nuo 100 km/val. iki 150 km/val. ir nuo 100 iki 200 km/val. o taip pat nustato laiką, per kurį automobilis nuvažiuoja 402 m.

Kokius radarus aptinka radarų detektoriai?

Radijo bangų ruožo radarai

Radarų detektoriai efektyviausiai atpažįsta K, Ka ir M radijo bangų ruože veikiančius greičio matuoklius. Šis bangų diapazonas,  į kurį įeina stacionarūs radarai bei kitos greičio matavimo sistemos, yra plačiausiai naudojamas policijos darbe. Ka bangų ruožą taip pat naudoja nežymėti policijos automobiliai ir motociklai, kurie gali matuoti greitį važiavimo metu.

Apie K, Ka ir M bangas naudojančius detektorius taip pat praneša ir detektoriuje įdiegta skaitmeninė GPS duomenų bazė, kurioje kaupiama informacija apie įvairuose keliuose stovinčius radarus bei greičio matavimo sistemas. Kad radarų detektorius visada veiktų efektyviausiu būdu,  ją duomenų bazę reikia nuolat atnaujinti, parsisiunčiant iš gamintojo svetainės naujausią versiją.

Renkantis radarų detektoriaus modelį verta įsitikinti, ar jis atpažįsta ANPR automatinės automobilių registracijos numerių atpažinimo sistemas bei VASCAR vidutinio greičio matavimo technologiją naudojančius greičio matuoklių.

Aptinkant vidutinio greičio matavimo kompleksus pažangūs radarų detektoriai į pagalbą pasiteklia GPS duomenų bazes: prietaisai iš anksto praneša apie artėjančią zoną ir nurodo iki jos likusį atstumą, įvažiavus į kelio atkarpą, kurioje matuojamas vidutinis greitis, detektorius rodo ne tik leistiną vidutinį greitį, bet ir skaičiuoja faktinį vidutinį automobilio greitį.

Lazeriniai greičio matuokliai

NEOLINE radarų detektoriai taip pat turi jutiklius, kurie fiksuoja lazerio signalą ir jį atpažįsta.  Tačiau šie prietaisai negali visada garantuoti savalaikio radaro aptikimo šimtaprocentiniu efektyvumu. Tai susiję su lazerinių greičio matuoklių ir LIDAR greičio kamerų veikimo ypatumais. Jeigu radijo bangų diapazone veikiantys radarai signalą skleidžia nuolat, tai lazeriniai greičio matuokliai siunčia trumpus, į transporto priemonę nukreiptus lazerių spindulių impulsus.

Tai, ar radarų detektorius laiku pastebės lazerinį greičio matuoklį, priklauso nuo daugelio aplinkybių:
– greičio matavimo krypties,
– eismo intensyvumo ir lazerio impulso dažnio – kuo jie mažesni, tuo didesnė tikimybė, kad detektorius suveiks tą akimirką, kai kryptinis lazeris fiksuos būtent jūsų automobilio greitį;
– kitų eismo dalyvių, galinčių iki paskutinės akimirkos užstoti lazerio veikimo zoną;
– vietovės ir kelio profilio – radarų detektoriai efektyviausiai veikia tiesiame ir lygiame kelyje;
– radarų detektoriaus jautrumo lygio, kurį nustato pats vartotojas.
– oro sąlygų.

Ar detektoriai aptinka „trikojus“?

Lietuvos policija neseniai pradėjo naudoti „trikojus“ – lazerinius mobiliuosius greičio matuoklius. Todėl savalaikis jų aptikimas dažnai priklauso nuo aukščiau išvardintų išorinių veiksnių, ir gamintojas negali garantuoti, kad vairuotojas apie lazerinio matuoklio darbą visada bus perspėtas iš anksto.

Matuojant greitį iš priekio mobiliųjų lazerinių greičio matuokliai transporto priemones pradeda stebėti maždaug 500 m atstumu, o pažeidėjus fiksuoja iš 50 metrų nuotolio, kai pagal technines specifikacijas gali įskaitomai nufotografuoti kelių eismo taisykles pažeidžiančios transporto priemonės numerį.

Tuo atveju, jeigu skirtumas tarp leistino ir faktinio greičio nėra didelis ir nėra radarų detektoriaus darbą apsunkinaničų išorinių aplinkybių, šios kelio atkarpos turėtų pakakti, kad radarų detektoriaus įspėtas vairuotojas spėtų „prisiminti kelių eismo taisyklių reikalavimus“ ir atliktų reikiamas korekcijas akseliaratoriaus pedalo srityje. Tačiau fiksuojant greitį iš nugaros, matavimas iš karto vyksta 50 m atstumu, ir vairuotojui nebepaliekama jokios galimybės ką nors pakeisti.  

map 2

Ar radarų detektorių naudoti legalu?

Vartotojai dažnai painioja radarų detektorių ir antiradarų terminus. Antiradai – tai prietaisai, kurie trikdo policijos greičio matuoklių darbą, aktyviai trukdydami matuoti automobilio greitį, ir jų naudojimas yra greižtai draudžiamas visose Europos šalyse.

Radarų detektoriai stebi greičio matavimui naudojamų elektromagnetinių bangų ruožus ir praneša vairuotojui apie kelyje veikiančius greičio matuoklius bei jų tipus. Tokie prietaisai netrukdo polcijos darbui, ir Lietuvos teritorijoje gali būti legaliai naudojami. Tačiau daugumoje Europos šalių radarų detektorių naudojimas ar net buvimas automobilio salone yra draudžiamas.

Sužinoti apie keliuose stovinčius radarus ir greičio matavimo kameras taip pat leidžia nuolat atnaujinamos GPS duomenų bazės. Šį pasyvų radarų buvimo vietos nustatymo būdą naudoja išmaniosios navigacijos programėlės (pvz., WAZE) bei mišraus tipo radarų detektoriai. Nors šis metodas nėra draudžiamas, tačiau šalyse, kur radarų detektoriaus turėjimas automobilio salone yra uždraustas, vairuotojas gali būti nubaustas net tada, kai aktyvus radarų aptikimo modulis yra išjungtas ir veikia vien GPS duomenų baze paremta pranetimų sistema. Tokiais atvejais galima naudoti tik tuos prietaisus, kurie turi atjungiamą radarų detektoriaus modulį, pavyzdžiui, NEOLINE X-COP 9100S.

Antiradarai

Uždrausti visose Europos valstybėse

Same Height Control

Radarų detektoriai

Leidžiami kai kuriose valstybėse, įskaitant Lietuvą

GPS duomenų bazės

Leidžiamos visose šalyse

Kokius radarus aptinka radarų detektoriai?

Radijo bangų ruožo radarai

Radarų detektoriai efektyviausiai atpažįsta K, Ka ir M radijo bangų ruože veikiančius greičio matuoklius. Šis bangų diapazonas,  į kurį įeina stacionarūs radarai bei kitos greičio matavimo sistemos, yra plačiausiai naudojamas policijos darbe. Ka bangų ruožą taip pat naudoja nežymėti policijos automobiliai ir motociklai, kurie gali matuoti greitį važiavimo metu.

Apie K, Ka ir M bangas naudojančius detektorius taip pat praneša ir detektoriuje įdiegta skaitmeninė GPS duomenų bazė, kurioje kaupiama informacija apie įvairuose keliuose stovinčius radarus bei greičio matavimo sistemas. Kad radarų detektorius visada veiktų efektyviausiu būdu,  ją duomenų bazę reikia nuolat atnaujinti, parsisiunčiant iš gamintojo svetainės naujausią versiją.

Renkantis radarų detektoriaus modelį verta įsitikinti, ar jis atpažįsta ANPR automatinės automobilių registracijos numerių atpažinimo sistemas bei VASCAR vidutinio greičio matavimo technologiją naudojančius greičio matuoklių.

Aptinkant vidutinio greičio matavimo kompleksus pažangūs radarų detektoriai į pagalbą pasiteklia GPS duomenų bazes: prietaisai iš anksto praneša apie artėjančią zoną ir nurodo iki jos likusį atstumą, įvažiavus į kelio atkarpą, kurioje matuojamas vidutinis greitis, detektorius rodo ne tik leistiną vidutinį greitį, bet ir skaičiuoja faktinį vidutinį automobilio greitį.

Lazeriniai greičio matuokliai

NEOLINE radarų detektoriai taip pat turi jutiklius, kurie fiksuoja lazerio signalą ir jį atpažįsta.  Tačiau šie prietaisai negali visada garantuoti savalaikio radaro aptikimo šimtaprocentiniu efektyvumu. Tai susiję su lazerinių greičio matuoklių ir LIDAR greičio kamerų veikimo ypatumais. Jeigu radijo bangų diapazone veikiantys radarai signalą skleidžia nuolat, tai lazeriniai greičio matuokliai siunčia trumpus, į transporto priemonę nukreiptus lazerių spindulių impulsus.

Tai, ar radarų detektorius laiku pastebės lazerinį greičio matuoklį, priklauso nuo daugelio aplinkybių:
– greičio matavimo krypties,
– eismo intensyvumo ir lazerio impulso dažnio – kuo jie mažesni, tuo didesnė tikimybė, kad detektorius suveiks tą akimirką, kai kryptinis lazeris fiksuos būtent jūsų automobilio greitį;
– kitų eismo dalyvių, galinčių iki paskutinės akimirkos užstoti lazerio veikimo zoną;
– vietovės ir kelio profilio – radarų detektoriai efektyviausiai veikia tiesiame ir lygiame kelyje;
– radarų detektoriaus jautrumo lygio, kurį nustato pats vartotojas.
– oro sąlygų.

Ar detektoriai aptinka „trikojus“?

Lietuvos policija neseniai pradėjo naudoti „trikojus“ – lazerinius mobiliuosius greičio matuoklius. Todėl savalaikis jų aptikimas dažnai priklauso nuo aukščiau išvardintų išorinių veiksnių, ir gamintojas negali garantuoti, kad vairuotojas apie lazerinio matuoklio darbą visada bus perspėtas iš anksto.

Matuojant greitį iš priekio mobiliųjų lazerinių greičio matuokliai transporto priemones pradeda stebėti maždaug 500 m atstumu, o pažeidėjus fiksuoja iš 50 metrų nuotolio, kai pagal technines specifikacijas gali įskaitomai nufotografuoti kelių eismo taisykles pažeidžiančios transporto priemonės numerį.

Tuo atveju, jeigu skirtumas tarp leistino ir faktinio greičio nėra didelis ir nėra radarų detektoriaus darbą apsunkinaničų išorinių aplinkybių, šios kelio atkarpos turėtų pakakti, kad radarų detektoriaus įspėtas vairuotojas spėtų „prisiminti kelių eismo taisyklių reikalavimus“ ir atliktų reikiamas korekcijas akseliaratoriaus pedalo srityje. Tačiau fiksuojant greitį iš nugaros, matavimas iš karto vyksta 50 m atstumu, ir vairuotojui nebepaliekama jokios galimybės ką nors pakeisti.  

map 2

Ar radarų detektorių naudoti legalu?

Vartotojai dažnai painioja radarų detektorių ir antiradarų terminus. Antiradai – tai prietaisai, kurie trikdo policijos greičio matuoklių darbą, aktyviai trukdydami matuoti automobilio greitį, ir jų naudojimas yra greižtai draudžiamas visose Europos šalyse.

Radarų detektoriai stebi greičio matavimui naudojamų elektromagnetinių bangų ruožus ir praneša vairuotojui apie kelyje veikiančius greičio matuoklius bei jų tipus. Tokie prietaisai netrukdo polcijos darbui, ir Lietuvos teritorijoje gali būti legaliai naudojami. Tačiau daugumoje Europos šalių radarų detektorių naudojimas ar net buvimas automobilio salone yra draudžiamas.

Sužinoti apie keliuose stovinčius radarus ir greičio matavimo kameras taip pat leidžia nuolat atnaujinamos GPS duomenų bazės. Šį pasyvų radarų buvimo vietos nustatymo būdą naudoja išmaniosios navigacijos programėlės (pvz., WAZE) bei mišraus tipo radarų detektoriai. Nors šis metodas nėra draudžiamas, tačiau šalyse, kur radarų detektoriaus turėjimas automobilio salone yra uždraustas, vairuotojas gali būti nubaustas net tada, kai aktyvus radarų aptikimo modulis yra išjungtas ir veikia vien GPS duomenų baze paremta pranetimų sistema. Tokiais atvejais galima naudoti tik tuos prietaisus, kurie turi atjungiamą radarų detektoriaus modulį, pavyzdžiui, NEOLINE X-COP 9100S.

Antiradarai

Uždrausti visose Europos valstybėse

Radarų detektoriai

Leidžiami kai kuriose valstybėse, įskaitant Lietuvą

GPS duomenų bazės

Leidžiamos visose šalyse

Antiradarai

Uždrausti visose Europos valstybėse

Radarų detektoriai

Leidžiami kai kuriose valstybėse, įskaitant Lietuvą

GPS duomenų bazės

Leidžiamos visose šalyse